Sunday, November 24, 2013

Tingginya nilai MAAF :')

In the name of Allah :)



Alhamdulillah .. ape2 pun .. kita panjatkan kesyukuran kpd Ilahi kerana dgn izinNya kita dapat lagi hirup udara untuk hidup pada hari ini .. kann ? Ecewahhh .. ade gaye ustazah takk ? Ngeeee ~

Okayy , hari ny tak nak post panjang2 .. just nak cerita randomly je .. Hehe . Okayyy , semua orang mesti pernah ade kawan kann ? So do I . Okayy , saye hadapi macam2 untuk dapatkan betul2 KAWAN especially dekat SMAPL kann ? huhh --' sape yang tahu tu , tahulahh .. sape yang tak tu .. takpe .. nanty korek cerita lagi okayy ..

'WE' started with NINE then , EIGHT and now we're SEVEN :') Saat paling sadis .. paling sakit hati adalah bila nak dengar yang kawan kite memang TAK NAK dengan kita lagi .. woooaahh .. Memang tahan je hati waktu tu .. takpe , itu semua dugaan kann ? Ape2 pun ... aku takpernah menyesal pun rapat , share story , berperangai pelik dan berahsia dengan korang :D haha ..

Tulahhh , dalam hidup ny , bukan senang nak cari kawan yang betul2 boleh terima kita .. dari A-Z .. kadang2 saya rase , gaduh tu yang buat kita lagi rapatkann .. Huhh --' macam saya sendiri .. nampak je ganas cam ny .. tapi , HAHA .. okayy , tbh .. saye suke SENTAP .. Haha .. taktau lah kenape hati saye ny .. haha . 



Untuk Iela , Qibb , Dinn , Auw , Ati dan Parjep .. terima kasih sebab terima aku seadanya .. HAHA . so sweet gitu .. sorry , sebab selalu buat korang 'kene pujuk aku' .. HEHE >< takpe , aku akan lebih tough lepas ny .. thanks sebab selalu cari penyelesaian bg semua masalah aku . selalu jugak bg nasihat2 yang kdg2 agak tak logik .. tapi , koranglah yang selalu buat aku gelak hari2 .. haha XD ENJOY je ngan korang ..

Okayy , straight to the point :) Fazieera , Nisaq .. haha , tak ade ape yang perlu disesalkan . ny semua takdir yang Allah telah tulis .. so , enjoy je .. thanks sebab selama korang ngan kitorang .. korang baik .. dan aku harap semua rahsia kitorang yang ade ngan korang TERSIMPAN RAPI lahh ye ? jangan cerite kat sape2lahh .. aku harap korang tak berdendam dan kite still VALOUR 1115 kann ? haha .. Seriously , miss the moment that we're together :D hehe XD

Okayyy , I think that's all .. thanks for reading . Tadaaaaaa !~


Friendship is held to be the severest test of character. It is easy, we think, to be loyal to a family and clan, whose blood is in your own veins.

No comments:

Post a Comment