Monday, November 30, 2015

Ini permulaan.

Alhamdulillah dan alhamdulillah dan alhamdulillah. Takmampu nak kata apa lagi lepas selesai 11subjek untuk spm ni.

Dia punya gembira dah habis exam sampai rasa nak lompat tinggi tinggi tapi mestilah tak kan, sebab taktinggi sangat. ((Eh?))

Okay dan bermula lah life aku sebagai 'bukan pelajar sekolah', taktahulah nak rasa apa. Sedih, takjugak. Gembirapun takdelah sangat. Tapi rasa cam dah dewasa aiceh.

Okay tadi last paper biology. Subjek killer, sbb aku mmg takpernah A biology. Walaupun ada hati nak jadi doktor kan. Eheh

Pagi tu memang not a good started la. Fuhh malas nak cerita. Taksanggup. Taksanggup tengok persahabatan yang penat kita teguhkan dari dulu lepastu habis berderai macam tu je lebih2 hari terakhir spm. Takkelakar lah. Tapi ni laa orang kata.

"Apa apa yang berlaku. Walau 1000 tahun indah, tapi pengakhiran musnah. Semua takbawa makna."

Sejujurnya aku terkilan. Tapi aku taknak cerita dekat sini. Cukuplah aku simpan. Aku rasa itu lebih baik, cuma aku harap keadaan akan kembali seperti biasa, ((walaupun mustahil tapi aku nak jugak)) aku pun taksanggup nak tengok nisaq jatuh, takmampu bangun bila fikirkan semua benda.

Dah dah, mood lepas spm takperlu kita cemarkan dengan benda2 lain. I pray that Allah mends our heart. Bila semua nak tunjuk hero, satu benda pun takjalan. Suke hatilah. Semua ada betul dan semua ada salah. Cuma nak perbaiki atau keep blaming people tu pilihan diri sendiri. Masing2 dah besar so takkan nak kene bimbingkan?

Okay bila habis je spm semua nak kata "okay, dah boleh kawin dah." Tulis ucapan dalam buku pun semua "nanti kahwin ajak. Nak jadi bridesmate" haaaaa, cuma aku masih taknampak 'perkaitan' antara spm, habis. Kahwin. Apakah? Haha okay kalau habis spm memang kene kahwin ke cemana. Hahahaha okay tadi pun alep tiba tiba

"Azy, spm dah habis kan? Kiranya boleh kahwin lah kan?"

Memang aku ketawa takhenti. hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha ((kay nampak tak takhentinya tu))

Alep suka siapa dooo, seriously nak tahu. okay kalau alep baca ni, nanti kau kahwin, jangan takajak eheh.

Alep tu 'pakar motivasi', hari hari pun dia "ye, azy. A plus, A plus." ���� haha okay kenapa aku cerita pasal alep, alaahai. Dah dah, malas nak cerita panjang2.

Okay sekarang ni, memang nak test iman lah aku rasa. Sama ada kita jadi baik sebab exam atau sebab sedar diri bertuhan kan?

Last word aku, moga Allah izinkan batch aku, VALOUR 1115 dapat keputusan cemerlang dalam spm dan semuanya kembali seperti biasa malah lebih baik lagi. I hope so. Keep praying and lets appreciate people. Byeeeeeeeeee

*safe journey kawan kawan. Iloveyou.*

"Kau nak gaduh dengan aku ke takkk?" -alif hasyimi

No comments:

Post a Comment